Hodnocení klientů: 8,9 z 10 ★★★★★★★★★☆
Lokalita ★★★★★★★★☆☆
Zařízení hotelu ★★★★★★★★★☆
Stravování ★★★★★★★★★☆
Služby recepce ★★★★★★★★★☆
Personál restaurace ★★★★★★★★★☆
Pokojová služba ★★★★★★★★★☆
Wellness ★★★★★★★★★☆
Čistota ubytování ★★★★★★★★★★
Jak hodnotili jednotliví klienti?
Pavel Štefan hodnotí pobyt v říjnu 2024 ★★★★★☆☆☆☆☆
Klady:
Zápory:
Eva hodnotí za starší pár pobyt v říjnu 2024 ★★★★★★★★★☆
Klady:
Nově opravené prostoty hotelu
Zápory:
Mírně se zhoršila úroveň stravování, menší výběr, pomalejší doplňování jídla
Ilona hodnotí za pár ve středním věku pobyt v srpnu 2024 ★★★★★★★★★☆
Klady:
Prostředí, služby, jidlo, lázně.
Zápory:
Informativní tabule-východní, západní křídlo
František hodnotí za rodinu s většími dětmi pobyt v červenci 2024 ★★★★★★★★★★
Klady:
strava
Zápory:
znalost jazyka
Jaroslav hodnotí za starší pár pobyt v červnu 2024 ★★★★★★★★☆☆
Klady:
Klid a rychlé odbavení na recepci
Zápory:
Miloslava hodnotí za starší pár pobyt v dubnu 2024 ★★★★★★★★★★
Klady:
Skvěle fungující služby na hotelu, personál ochotný, komunikativní, vše proběholo v naprosté pohodě.
Ubytování velmi pěkné, služby opět bez chyby.
Zápory:
V této chvíli mne nic nenapadá
Vladislav hodnotí za pár ve středním věku pobyt v březnu 2024 ★★★★★★★★★★
Klady:
Strava, propojení hotelu a termálu
Zápory:
Akce 4 za 3 i s jiným nástupem než v neděli
Josef hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2023 ★★★★★★★★★★
Klady:
Hotelový servis,snaha veškerého personálu a obsluhy domluvit se česky (a šlo jim to :)).
Vynikající strava.Možnost platit vše platební kartou.
Zápory:
Upřesnění názvu hotelu (hotel Repce,Repce gold již v názvech hotelu nefiguruje - je obtížné se v tom zorientovat po příjezdu)
Jana hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2023 ★★★★★★★★☆☆
Klady:
pobyt v bazénech, jídlo, počasí, opakovaná možnost vstupu do areálu
opravdu spokojenost
Zápory:
hodil by se údržbář v západním křídle, v koupelně padala krabice na kapesníky, držadlo štětky WC - ve 4* hotelu?
menší hluk v termálech, nevím, jak - dělají to hosté (čeští)
Ivana hodnotí za pár ve středním věku pobyt v listopadu 2023 ★★★★★★★★★☆
Klady:
Snídaně, večeře, ubytování, hotelové služby, možnost jít do termálů jen v zupanu.
Zápory:
Na pobytu nic, jen v termálních lázních by se mohla utrata načítat na čip .
Ivana hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2023 ★★★★★★★★☆☆
Klady:
Ubytování v pořádku, bazény v pořádku, do tohoto hotelu se rádi vracíme, protože ho využívá spíše starší klientela a je tu tudíž klid
Zápory:
Po rekonstrukci udělali změnu ve službách recepce, začátek pobytu je v jedné budově, konec ve druhé, to nechápeme, k čemu je to dobré, nám to bylo spíš na obtíž. Dále při snídani permanentně problém s kávou. Automaty buď nestíhaly, takže u nich byly fronty, nebo byly mimo provoz a obsluha někdy vázla, a to nejen u kafe, ale např. i při odklízení nádobí u stolu nebo jeho doplňování u automatů. Také nás překvapilo, že ačkoli mají stále psáno v informačních letácích pro hosty, že úklidový personál na pokoj vstupuje pouze na požádání, byli tam i za naší nepřítomnosti
Zdeněk hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2023 ★★★★★★★★☆☆
Klady:
Ubytování,služby a strava odpovídaly zařazení hotelu dle nabídky.
Zápory:
Bohužel chybí recepce(musí se vše vyřizovat v sousedním hotelu.
Chybí loby bar,pouze v hale s omezenou pracovní dobou a nedostatečnou
kapacitou.
Josef hodnotí za starší pár pobyt v září 2023 ★★★★★★★★★★
Klady:
ubytování pro ZTP prostorné a čisté, strava velmi dobrý výběr dobře dochucené, v jídelně bez návalu strávníků.
Zápory:
nemám výhrady
Ivana hodnotí za starší pár pobyt v srpnu 2022 ★★★★★★★★★☆
Klady:
Klidný hotel, ochotný personál, vyhovuje nám, že je hotel spojený chodbou s lázněmi
Zápory:
Jídlo tentokrát mohlo být teplejší, ale jinak bylo vynikající a velký výběr jako vždy
Marie hodnotí za větší skupinu pobyt v květnu 2022 ★★★★★★★★★★
Klady:
Senioři z Litovle již po třetí byli v ,,HOTELU RÉPCE GOLD ,, Bukfurdo ,
Hotel 100 procent spokojenosti , milé překvapení nás čekalo u bazénů , je nám 70 let a více a lehátka bez poplatků ? Děkujeme
Zápory:
Není co vylepšit . Pořád se musíme něco učit . Dnes už víme, že platit kartou je nejlepší. Jelikož nám v areálu nechtěli vzít drobné eura , jen papírové, takže někomu vrátili hodně forintů.
Miroslav hodnotí za starší pár pobyt v květnu 2022 ★★★★★★★★★★
Klady:
V podstatě vše, od služeb přes stravování a ubytování po ochotný personál.
Zápory:
Možná možnost platby v Lobby baru přímo kartou nebo hotově a ne pouze na pokojový účet.
Jan hodnotí pobyt v dubnu 2022 ★★★★★★★★☆☆
Ivana hodnotí za starší pár pobyt v dubnu 2022 ★★★★★★★★★★
Klady:
Klidný hotel, příjemné prostředí přímo stvořené k relaxaci
Zápory:
Nemáme žádné podněty
Ivana hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2021 ★★★★★★★★★★
Klady:
Klidný hotel, vstřícný personál, který navíc mluví česky
Zápory:
Nemáme připomínky
Ivana hodnotí za starší pár pobyt v srpnu 2021 ★★★★★★★★★★
Klady:
Klidný hotel, příjemné koupání, vstřícný personál, se kterým nebyl problém domluvit se i česky, dobré jídlo, ubytování na jedničku. Určitě rádi přijedeme zase!
Zápory:
Ocenili bychom, kdyby se k bazénům nemusela nosit peněženka a kartička od pokoje. Šikovné je použití čipu, jako mají např. na Slovensku, zde čip sloužil pouze ke vstupu k bazénům
Josef hodnotí za starší pár pobyt v lednu 2019 ★★★★★★★☆☆☆
Klady:
jídlo, propojení hotelu s termály
Zápory:
Radmila hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2018 ★★★★★★★★★☆
Klady:
Jídlo bylo výborné, musí si vybrat i náročný labužník. Personál velmi vstřícný, pokoje každý den uklizené, není co vytknout. Určitě jsme ocenili spojovací chodbu přímo do thermálních lázní, hlavně v době zimního období.
Zápory:
Modernější interiér pokojů na 4 hvězdičkový hotel
Silvie hodnotí za větší skupinu pobyt v listopadu 2018 ★★★★★★★★☆☆
Klady:
tradiční maďarské lázeňské prostředí
Zápory:
informace pro hosty na recepci, prodloužení možnosti vstupu do lázní i v den odjezdu, alespoň po dobu uzavření hotelového welnes
Zdeněk hodnotí za pár ve středním věku pobyt v listopadu 2018 ★★★★★★★★☆☆
Klady:
služby hotelu
Zápory:
jídlo