HOTEL HORIZONT RESORT
Kongresový sál
Kongresový sál nabízí možnost uspořádání akce až pro 220 osob.
Multifunkční prostor slouží nejen pro potřeby kongresové turistiky
(přednášky, školení, prezentace, konference), ale také i pro
uspořádání plesů, diskoték, koncertů, malých divadelních představení
nebo módních přehlídek. Rozložení sálu umožňuje kaskádovité
(divadelní) uspořádání společenských a různých kulturních akcí.
- délka 21 m
- šířka 15 m
Vybavení zahrnuje:
- 2 projektory
- 2 elektricky ovládané promítací plátna
- DVD přehrávač (CD/ MP3)
- DVD rekordér
- S-VHS videorekordér
- Mini Disc
- video kamera
- klimatizace
- mediální a kontrolní centrum – systém reprodukující přírodní světlo (bodové, prostorové a rotující světla, univerzální ozvučovací systém a vizuální výstupy)
- business centrum – sekretářský servis, Wi-Fi přípojení, tlumočnické kabinky, video konferenční systém
Konektivita
Objekt je napojený do internetu synchronní linkou, v případe potřeby je
možné tuto rychlost zvýšit (požadavek na zvýšení je nutné zadat
minimálně 2 týdny před akcí)Ovládání techniky v sálu je uživatelsky
jednoduché přes dotykový displej.
Rokovací salonky
Zvýrazněte jedinečnost vaší společnosti v unikátních a
netradičních prostorech s kompletními službami.
VIP Salonek
- 11m x 7m
- kapacita 50 osob
- klimatizace
- Wi-Fi připojení k internetu
- Smart TV 55´´
- flipchart
- laserové ukazovadlo
- psací potřeby
- telefonní linka
Salonek vedle hotelové restaurace je ideálním místem na obchodní
střetnutí, meetingy, školení nebo menší rodinné oslavy. Stylově a
moderně zařízený prostor je vhodný i pro organizování přednášek,
workshopů, promocí, ochutnávek vín nebo jiných akcí podle vašich
přání. Ideální prostor vedle hotelové restaurace oddělený posuvnou
stěnou a s výhledem na Tatranskou oblohu.
BUSINESS Salonek
- 10,5 × 4,5m
- kapacita 20 osob
- Smart TV 55´´
- přehrávač CD a MP3
- Wi-Fi připojení k internetu
- klimatizace
- flipchart
- laserové ukazovadlo
- psací potřeby
- telefonní linka
V salonku je možné pohodlně a nerušeně rokovat s vašimi obchodními
partnery. Konferenční prostor s velkým oválným stolem a maximální
kapacitou 20 osob je vhodný na organizování pracovních střetnutí,
firemních porad, meetingů ale i výběrových konání.
Teambuildingové akcie – Vysoké Tatry
Hotel Horizont Resort **** nabízí nejen kvalitní ubytovací, relaxační, rekreační, kongresové služby ale i vynikající možnosti na teambuildingové akce. Ve venkovním areálu je k dispozici multifunkční hřiště na různé sportovní aktivity. Tenis, fotbal, basketbal, nohejbal a různé další kolektivní sporty na čerstvém tatranském vzduchu, se zabezpečením z naší půjčovny sportovních potřeb přímo v areálu hotelu, v zimě bruslení na ledu a další zimní aktivity obohatí vaši firemní akci. Ať už jste na dovolené, nebo připravujete firemní event, v nabídce možností je terasu s kolibou Grill House – kompletně zařízený zahradní domeček s grilem a kuchyňským zázemím na přípravu grilovaných specialit nebo vaření guláše a opékačku. Náš Grill House je Vám k dispozici se všemi službami na objednávku včetně potřebných surovin. Neobvyklým místem pro utužování kolektivu je Mountain Wellness hotelu Horizont Resort ****. 5 saun s horskou tématikou, unikátní Wellness Bar přímo v bazéne se širokou ponukou nápojů, kokteilů a příjemné prostředí relaxační místnosti s vodopádem uvolní atmosféru po pracovních povinnostech, nebo se mohou stát místem netradiční zábavy. Ponuku doplňuje hráčský salonek. Vychutnejte si soutěžní adrenalin při partičce šachu, kartách nebo při stolních hrách. Zábavný salonek je vybavený biliardovým stolem a stolním fotbalem.
Prožijte příjemný čas při aktivním oddychu v našem hotelu, kde jsou samozřejmostí služby na klíč podle požadavků klienta, zahrnující catering, doplňkové služby, aktivity a workshopy, či umělecké a hudební vystoupení.
Catering
Společenská akce podle vaší chuti … Úspěch jakékoliv společenské
události závisí od kvalitního jedla. Naši odborníci v oblasti gastronomie
vám připraví speciality teplé i studené kuchyně, lákavé sladké
dezerty, originálně navrhnuty ovocné speciality, namíchají vám exotické
míchané alkoholické nebo nealkoholické nápoje a kokteily. Precizně
zvládneme jakoukoliv společenskou akci na zodpovídající úrovni od
jednoduchého občerstvení až po složité bankety a společenské události
pro významné hosty, kteří si vyžadují protokolární obsluhu. Náš servis
se vyznačuje vynikající nabídkou jídel a nápojů, kvalitních značkových
vín, lahodných aperitivů, koňaků a výběrových destilátů. Vyberte si
z kompletního nápojového lístku a z množství rozličných jídel,
kulinářských nebo exotických specialit. Uspokojíme i nadstandardní
požadavky těch nejnáročnějších klientů. V našich společenských
prostorech můžete zorganizovat recepci, raut, cocktailovou párty,
reprezentační ples, prezentace, bankety, kongresy, konference, semináře,
workshopy, bazénové párty, dětské nebo narozeninové párty, případně
vánoční večírek pro vaše zaměstnance a přátele.
Máte zájem o skupinový pobyt nebo konferenci?
DCK Rekrea Ostrava, s.r.o.
tel: 596 112 301
e-mail: rekrea@rekrea.info
Více kontaktů